Giải pháp phần mềm quản lý bán hàng, hóa đơn, kho và dịch vụ toàn diện – dành cho hộ kinh doanh & doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Kiddo giúp bạn quản lý và phát triển doanh nghiệp nhanh chóng hơn bao giờ hết.
Phần mềm quản lý bán hàng & kho vận dựa trên nền tảng điện toán đám mây, giúp bạn tiết kiệm thời gian, kiểm soát hiệu quả, và phát triển bền vững.
Dễ dùng – Tin cậy – Trực quan
Dù bạn đang kinh doanh tại một cửa hàng hay hệ thống nhiều chi nhánh, Kiddo luôn đồng hành để tối ưu hóa hiệu suất làm việc.
Xem dữ liệu kinh doanh từ mọi thiết bị, mọi lúc. Cập nhật theo thời gian thực.
Không phụ thuộc phần cứng. Mở trình duyệt và bắt đầu sử dụng ngay.
Kiểm soát tồn kho giữa nhiều cửa hàng/kho hàng trên một nền tảng duy nhất.
Quản lý vai trò và giới hạn truy cập của nhân viên theo vị trí & chức năng.
Theo dõi tồn kho theo lô, ngày hết hạn, lịch sử xuất nhập và nhiều tiêu chí khác.
Quản lý & xuất hóa đơn cho dịch vụ. Hỗ trợ tính năng đặt lịch và giao dịch sửa chữa.
Chấm công, phân ca, nghỉ phép, lương, phòng ban và chức danh – tất cả tích hợp trong một hệ thống.
Theo dõi khách hàng tiềm năng, lịch sử chăm sóc, nguồn khách, chiến dịch, báo giá và nhiều hơn nữa.
Thiết kế tối giản, dễ thao tác – tiết kiệm thời gian, giúp nhân viên làm quen nhanh chóng.
Phân tích doanh thu, tồn kho, công nợ, lương và các hoạt động kinh doanh khác – trực quan và dễ hiểu.
Bạn đang tìm kiếm một giải pháp phần mềm quản lý kinh doanh hiệu quả? Vậy thì bạn đã đến đúng nơi.
Kiddo có thiết kế hiện đại, linh hoạt và phù hợp với mọi mô hình kinh doanh.
Ngày càng nhiều doanh nghiệp đang áp dụng giải pháp quản lý bán hàng trên nền tảng đám mây của chúng tôi
Doanh nghiệp đã đăng ký
Người dùng hàng ngày
Hóa đơn đã được tạo
Tài nguyên hướng dẫn trực tuyến
We have happy customers
This software has become one of the backbones of our business. It helped us streamline the data of all our warehouses & shops on one platform. I am not much of a techy guy but the admin panel also allows you to customize every aspect of the application.
All the reports help me to give an overview of different aspects of our business.
It is very powerful!
It is truly designed to help my business run more smoothly and efficiently. I can now track and manage inventory, customer information, and sales easily. The installation was quick and easy, and the interface is very user-friendly. I can now manage almost every business operation with one single software!
We have used this for 9 months now. It has helped our business grow by leaps and bounds. The interface and its simplicity have made it easy for us to learn and get familiar with. The best thing about this software is that it is cloud-based and we can use it from our shop, warehouse, or mobile while traveling. I can also see its potential as we continue to grow. Highly Satisfied!
Talk to one of our product experts. We’re here to help you get started for your business.
Cloud-based software provides you a low-cost, secure & mobile software solutions. Compared to traditional software that requires it to install on a computer - cloud-based can be accessed from anywhere without any hardware dependency.
All data are stored in our centralized database which is highly protected with multi-layers of privileges. We takes regular frequency interval automated backup to protect from any unwanted consequences.
Please contact our support, write us in the contact section or call to the number mentioned. You're assured to receive a response in a maximum of 24 hours.
We do provide a free tier for very small business or business that is about to start. To take more advantage of this POS software we recommend that you upgrade to a better plan that unlocks more features.
Yes, with a pro plan you can connect with one of our experts who will help you with implementing the solution for your business.
This is cloud-based software. You'll only need a device with an internet connection & chrome browser. It runs within the browser. No additional hardware is required. But you can use some hardware like barcode scanners, and printers for your convenience to speed up work.